6. Reklamaatiot
Kaikki Choparin tuotteet ovat laatutuotteita. Mikäli odotusten vastaisesti tuotannossa on tapahtunut virhe, älä epäröi olla yhteydessä meihin. Teemme ehdottoman parhaamme, että kyseinen tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen.
Virheen sattuessa ole yhteydessä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua reklamaation käsittelyssä. Käsittelyä nopeuttaa, mikäli voitte toimittaa valokuvat virheestä sähköpostitse.
Jos haluat palauttaa tuotteen virheen tai väärän toimituksen takia teethän sen palautuslomakkeen kera. Valmiiksi maksetun palautustarran löydät toimituksen mukana. Tulosta palautuslomake internetsivuiltamme (Asiakaspalvelu - Palautuslomake verkkokauppa) ja postita se yhdessä palautettavan tuotteen kanssa. Palautettavat tuotteet tulee olla huolellisesti pakattu kuljetusta varten.
Suosittelemme, ottamaan kuitin palautuksesta, jotta pystymme tarpeen vaatiessa jäljittämään lähetyksen, mikäli se ei saavu vastaanottajalle.
Virheilmoitus: pääsääntöisesti virheen oletetaan olleen tavarassa luovutushetkellä, jos virhe ilmenee vuoden kuluessa ostosta. Mikäli tuotetta ei voi korjata, korvaamme tuotteen uudella vastaavalla tuotteella. CHOPAR ei ole kuitenkaan korvausvastuussa, jos asiakas ei ole noudattanut tavaran käyttö- tai hoito-ohjeita. Reklamaation tulee olla oikeutettu.
Emme anna takuuta glitter, pitsi, mesh ja vastaaville kankaille emmekä strasseille ja paljeteille.
Kaikkien tuotteidemme toleranssi on +/-2 cm.
Virheestä tulee reklamoida kohtuullisen ajan kuluessa. Mikäli ilmoitus virheestä tulee kahden viikon kuluessa, katsomme tämän aina kohtuulliseksi ajaksi. Vastaamme tuotteiden virheellisyydestä kuluttajasuojalain 5 luvun mukaisesti.