Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskorisi on tyhjä

Jatka ostoksia

Are you in the right place?

You're currently on our Suomi store. Please confirm your preferred experience.

Ehdot ja edellytykset

Lue joukkue- ja yksityishenkilöiden ostoja koskevat ehdot ja edellytykset

Ehtomme vaihtelevat sen mukaan, oletko tehnyt ostoksen verkkokauppamme kautta vai oletko tehnyt räätälöidyn ostoksen. Siksi olemme jaotelleet ehtomme otsikoiden "Tilaustuotteet" ja "Verkkokauppa". 

Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. 

Joukkuetilausten ehdot ja edellytykset

Ostaminen CHOPARista

Sitova ostosopimus syntyy vasta, kun olet saanut tilausvahvistuksen CHOPARilta.

Hinta

Tilaushetkellä ilmoitettu hinta on voimassa oleva hinta. Kaikki hinnat sisältävät 25 % arvonlisäveron, ellei toisin mainita.

Varaukset tehdään seuraaville henkilöille:
- Valuutanmuutokset
- Ylivoimainen este
- Toimituksen laiminlyönti
- Verotukselliset muutokset
- Varastosta loppuneet tuotteet ja tulostusvirheet

Maksuehdot ja -ehdot

Vähintään 20 000 Tanskan kruunun suuruisissa tilauksissa 30 % tilauksen määrästä veloitetaan ennakkoon maksettavaksi 5 päivän kuluessa. Loput tilauksen määrästä laskutetaan 8 päivän maksuajalla, joka lasketaan tavaroiden lähetyspäivästä.

Alle 20 000 Tanskan kruunun tilauksista laskutetaan tilausmäärä 8 päivän maksuajalla, joka lasketaan tavaroiden lähetyspäivästä.

Valitukset ja palautukset

Kaikki CHOPARin tavarat ovat laatutavaroita. Jos tuotteessa on vastoin odotuksia vika tai puute, sinun on tietenkin otettava meihin yhteyttä. Teemme kaikkemme ratkaistaksemme reklamaation, ja yleensä tuote korjataan tai vaihdetaan.

Yleissääntönä on, että tilauksesta valmistettuja tuotteita ei voi vaihtaa. Jos tilauksessa on virhe, pyrimme yhdessä kanssasi selvittämään virheen syyn ja sopimaan siten molempia osapuolia tyydyttävästä ratkaisusta. Sinun on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun olet havainnut virheen. Jos reklamoit 2 viikon kuluessa, reklamaatio katsotaan aina ajoissa tehdyksi.

CHOPAR ei anna takuuta glitterille, kiville, paljeteille, pitsille, verkolle ja vastaaville.
Kaikkien pukujemme toleranssi on +/-2 cm.

Jos esinettä ei voida korjata, on ommeltava uusi. Teemme kaikkemme, jotta tämä tapahtuisi nopeasti, mutta koska kyseessä on tilaustyö, on odotusaikaa odotettava kappaleen tyypistä ja määrästä riippuen. Edellytyksenä on tietenkin, että reklamaatio on perusteltu ja että vika ei ole syntynyt tuotteen vääränlaisen käytön tai muun vikaan johtaneen vahingollisen toiminnan seurauksena.

Rahti- ja toimitusehdot

Tilaustuotteiden toimitusaika on yleensä 8 viikkoa tilauspäivästä. Katso aina CHOPARilta saamasi tilausvahvistus.

Ostajalta laskutetaan kulloinkin voimassa oleva rahtihinta.

Erikoismallit

Jos haluat, että joko jumppavaatteisiin tai takkeihin tehdään erikoismalleja, noudatetaan seuraavia sääntöjä:

1. Tilauksen on oltava vähintään 15 kappaletta.
2. Kehittelyn hinta määräytyy, kun tiedämme tehtävän laajuuden. Ota meihin yhteyttä ja ilmoita vaatimuksesi saadaksesi hinnan.
3. Sinulla on mahdollisuus teettää ompelukappale suunnittelustasi. Jos haluat useamman kuin yhden ommellun näytteen, tämä maksaa 700 DKK per osa.  
CHOPAR omistaa ensimmäisen ommellun näytteen.

CHOPARilla on oikeudet kaikkiin malleihin, myös erikoismalleihin.

Yksilöllinen räätälöinti

Räätälöinti +/- säären tai hihan pituudella. Tämä sisältää lisähinnan

Peruutus

Tilaustuotteiden, jotka on valmistettu erityisesti tiimiäsi varten, peruuttaminen tai kappalemäärän vähentäminen ei ole mahdollista. Jos kyseessä on varastossa oleva tuote varastovärissä, tilaus voidaan joissakin tapauksissa peruuttaa, mutta kaikki yksiköiden valmistamisesta aiheutuneet kustannukset laskutetaan.

Yksittäisten yksiköiden uudelleen tilaaminen

Osana palveluamme voit tilata uudelleen vain yhden kappaleen räätälöityä tuotetta samaan kauteen kuin päätilauksesi. Sublimaatiopukujen vähimmäismäärä on kuitenkin 3 kappaletta. Tilausta käsitellään täysin uutena tilauksena toimitusajan, rahdin, hinnan jne. osalta. Yksittäisten kappaleiden tuotantoprosessi on kuitenkin hyvin kallis, minkä vuoksi on varauduttava vähintään 20 %:n lisähintaan kappaletta kohti verrattuna 6-15 kappaleen hintaan. Joidenkin tuotetyyppien, kuten sublimoitujen tuotteiden, lisämaksu on korkeampi. Kysy hintoja ja vaihtoehtoja CHOPARilta.

 

Omistusoikeudet

CHOPAR pidättää itsellään täyden omistusoikeuden ja siihen liittyvät oikeudet tavaroihin, kunnes lopullinen maksu on suoritettu.

Kuljetusvauriot

Kuljetusvaurioista on ilmoitettava välittömästi rahdinkuljettajalle tai postille. Jos rahdinkuljettajan kanssa on etukäteen sovittu, että tavarat voidaan jättää ilman kuittia, CHOPAR ei ole vastuussa, jos tavarat katoavat tai vahingoittuvat.

Ylivoimainen este

Jos toimitus estyy kokonaan tai osittain ylivoimaisen esteen vuoksi, se vapauttaa CHOPARin kaikesta vastuusta. Ylivoimaiseen esteeseen kuuluvat työtaistelut, sota, sisällissota, saarto, tiesulut, kuljetusten viivästyminen, poliittiset levottomuudet, hallituksen väliintulo, polttoaineen puute tai muut ulkoiset olosuhteet, jotka vaikuttavat toimitukseen.

Vastuu neuvonnasta

CHOPARin ostajalle tai ostajan neuvonantajalle antamaa teknistä neuvontaa on pidettävä ainoastaan suuntaa-antavana ja ilman CHOPARin vastuuta.

CHOPARin työntekijät eivät ole vastuussa siitä, että pukujen suunnittelu on voimassa olevien kilpailusääntöjen mukaista.

Tuotevastuu

CHOPAR on vastuussa henkilö- tai omaisuusvahingoista, jotka johtuvat toimitettujen tuotteiden vioista tai puutteista, vain siinä määrin kuin CHOPAR on pakottavan lainsäädännön mukaan vastuussa.
CHOPAR ei kuitenkaan ota vastuuta liiketoiminnan menetyksestä, ajanhukasta, voitonmenetyksestä tai muusta välillisestä vahingosta.

Tuotteet ja palvelut

CHOPAR kehittää jatkuvasti tuotteitaan ollakseen kehityksen kärjessä. Pidätämme siksi oikeuden tehdä muutoksia malleihin, valikoimaan, väreihin ja hintoihin luetteloissa ja verkkosivustolla.CHOPARilla on oikeudet kaikkiin malleihin, myös erikoismalleihin.

Verkkokaupan ehdot

Osta osoitteesta CHOPAR

Sitovaa ostosopimusta ei ole tehty ennen kuin olet saanut tilausvahvistuksen CHOPARilta.

Hinta

Tilaushetkellä ilmoitettu hinta on voimassa oleva hinta. Kaikki hinnat sisältävät 25 % arvonlisäveron, ellei toisin mainita.

Varaukset tehdään seuraaville henkilöille:
- Valuutanmuutokset
- Ylivoimainen este
- Toimituksen laiminlyönti
- Verotukselliset muutokset
- Varastosta loppuneet tuotteet ja tulostusvirheet

Toimitusaika

CHOPARin tukkuliikkeet ja alihankkijat tekevät varauksia loppuunmyytyjen tuotteiden ja pidennettyjen toimitusaikojen osalta.

Huomaa, että lähetämme tilaukset, kun ne ovat valmiit. Tämä tarkoittaa sitä, että jos olet tilannut tavaroita myöhemmällä toimituspäivällä, tilaus toimitetaan yhdessä tämän päivämäärän jälkeen. Päiväys näkyy tilausvahvistuksessa sen nimikkeen kohdalla, jonka toimitusaika on myöhäisempi.

Jos olet päättänyt noutaa tilauksen osoitteestamme, saat sähköposti- tai tekstiviestin, kun tilaus on noudettavissa.

Miten maksetaan

Voit tilata ja maksaa verkossa osoitteessa:

Dankort
MobilePay
MasterCard
Visa (Visa)
Lasku (kun tilaat yritykselle tai organisaatiolle)

Valitukset

Kaikki CHOPARin tuotteet ovat laatutuotteita. Jos tuotteessa on vastoin odotuksia vika tai puute, sinun on tietenkin otettava meihin yhteyttä. Teemme kaikkemme ratkaistaksemme valituksen, ja yleensä tuote korjataan tai vaihdetaan.

Jos haluat palauttaa tuotteen valituksen tai virheellisen toimituksen vuoksi, täytä ja liitä palautuslomakkeemme tuotteen mukana. CHOPAR kieltäytyy palauttamasta tuotteita, jotka on palautettu postiennakolla tai jotka on lähetetty ilman postimaksua, ellei asiasta ole sovittu. Katso palautusilmoitus alla.

Tanskan tavaranmyyntilain mukaan sinulla on 2 vuoden takuu. Lähtökohtaisesti tuote korjataan, jos tuotteessa on näkyvä tehdasvika. Jos tuotetta ei voida korjata, se vaihdetaan uuteen, samankokoiseen ja -malliseen tuotteeseen. Tämä edellyttää tietenkin, että reklamaatio on perusteltu ja että vika ei ole syntynyt tuotteen virheellisen käytön tai muun vian aiheuttaneen vahingollisen toiminnan seurauksena.

CHOPAR ei anna takuuta glitterille, kiville, pitsille, verkolle ja vastaaville.
Kaikkien pukujemme toleranssi on +/-2 cm.

Sinun on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun olet havainnut vian. Jos reklamoit 30 päivän kuluessa, reklamaatio katsotaan aina oikea-aikaiseksi.

Peruuttamisoikeus

CHOPAR tarjoaa 30 päivän täydellisen peruutusoikeuden siitä päivästä alkaen, kun olet vastaanottanut tuotteen. Tuotteen on luonnollisesti palautettava käyttämättömänä ja samassa kunnossa kuin se on vastaanotettu. Tavaroita, joissa on tahroja tai hajuja (esim. savua), ei palauteta.TÄRKEÄÄ: Tuotteet voidaan palauttaa vain, jos kaikki etiketit ovat ehjiä ja edelleen kiinni tuotteessa. Näin varmistetaan, että sinä asiakkaana saat aina käyttämättömän tuotteen.Tuotteen palauttaminen on ostajan vastuulla ja kustannuksella. Kaikki palautettavat tuotteet on pakattava turvallisesti.
Kun käytät oheista palautusetikettiä, palautuksesta vähennetään automaattisesti 49 kruunua. Rahat hyvitetään automaattisesti takaisin maksamiseen käytetylle kortille. Jos haluat yhden tai useamman tuotteen eri koossa, ne on tilattava uudella tilauksella verkkokaupasta.

Pakettikauppaan lähetettyjä palautuksia ei hyväksytä - palautuspaketti on lähetettävä meidän osoitteeseemme, ellei liitteenä olevassa palautuslomakkeessa toisin mainita.

Tuotteita, joihin on kiinnitetty logo/painatus, ei yleensä palauteta. Kyseessä voivat olla seurakohtaisilla logoilla tai tapahtumalogoilla varustetut tuotteet.

Tärkeää: Muista täyttää palautuslomake.

Noutamattomat paketit palautetaan samalle tilille, jolta maksu on suoritettu. Noutamattomista paketeista peritään 100 DKK:n käsittelymaksu.

Toimitusehdot

Verkkokaupasta tilatut varastotuotteet lähetetään 1-2 päivän kuluessa, ellei toisin ilmoiteta.

Koska me CHOPARissa myymme valikoituja tilaustuotteita, niiden toimitusaika voi olla pidempi. Tämä merkitään tuotteeseen.

Ostajalta laskutetaan kulloinkin voimassa oleva toimitushinta.

Jos olet päättänyt noutaa tilauksen osoitteestamme, saat sähköposti- tai tekstiviestin, kun tilaus on noudettavissa.

Omistusoikeudet

CHOPAR pidättää itsellään täyden omistusoikeuden ja siihen liittyvät oikeudet tavaroihin, kunnes lopullinen maksu on suoritettu.

Kuljetusvauriot

Kuljetusvaurioista on ilmoitettava välittömästi rahdinkuljettajalle tai postille. Jos rahdinkuljettajan kanssa on etukäteen sovittu, että tavarat voidaan jättää ilman kuittia, CHOPAR ei ole vastuussa, jos tavarat katoavat tai vahingoittuvat.

Ylivoimainen este

Jos toimitus estyy kokonaan tai osittain ylivoimaisen esteen vuoksi, se vapauttaa CHOPARin kaikesta vastuusta. Ylivoimainen este sisältää työtaistelut, sodan, sisällissodan, saarron, saartojen, sulkemisten, poliittisten levottomuuksien, hallituksen väliintulon, polttoaineen puutteen, luonnonkatastrofit tai muut ulkoiset olosuhteet, jotka vaikuttavat toimitukseen.

Vastuu neuvonnasta

CHOPARin ostajalle tai ostajan neuvonantajalle antamaa teknistä neuvontaa on pidettävä ainoastaan suuntaa-antavana ja ilman CHOPARin vastuuta.

Tuotevastuu

CHOPAR on vastuussa henkilö- tai omaisuusvahingoista, jotka johtuvat toimitettujen tuotteiden puutteista tai virheistä, vain siinä määrin kuin CHOPAR on pakottavan lainsäädännön mukaan vastuussa.
CHOPAR ei kuitenkaan ota vastuuta liiketoiminnan menetyksestä, ajanhukasta, voitonmenetyksestä tai muusta välillisestä vahingosta.

Tuotteet ja palvelut

CHOPAR kehittää jatkuvasti tuotteitaan ollakseen kehityksen kärjessä. Pidätämme siksi oikeuden tehdä muutoksia malleihin, valikoimaan, väreihin ja hintoihin luetteloissa ja verkkosivustolla.

Turvallisuus ja varmuus

Henkilötietoja käytetään ainoastaan tilauksen yhteydessä. CHOPAR käsittelee kaikkia henkilötietoja 100-prosenttisesti luottamuksellisesti ja henkilötietolain mukaisesti. Luottokorttitiedot lähetetään PBS:lle salattuna SSL-yhteydellä (Secure Socket Layer) Voit tarkistaa, lähetätkö suojatulta verkkosivustolta, etsimällä selaimesi alareunassa olevan riippulukon.

Henkilötietojen turvallisuus

Puuttuva