Palautusehdot

VERKKOKAUPPATILAUKSET

CHOPAR hyväksyy asiakkaiden palautukset verkkokaupasta seuraavin ehdoin:

Kaikki palautuspyynnöt tulee tehdä viimeistään 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavat tuotteet eivät saa olla käytettyjä tai pestyjä, ja niissä on oltava kaikki etiketit kiinnitettyinä alkuperäisessä muodossa ja kunnossa. Tarkastamme kaikki palautukset huolellisesti.

Kuinka palautan tuotteen?

Kiinnitä ennakkoon maksettu palautusetiketti (lähetetään tilauksen mukana) pakkaukseen. Jos et löydä tarraa tai olet kadottanut sen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi uuden. Jos käytät alkuperäistä pakkausta, varmista, että peität alkuperäisen etiketin kokonaan. Vie paketti PostNordin toimipisteeseen, äläkä unohda pyytää kuittia.

Huomaa, että emme vaihda tuotteita. Jos haluat muuttaa kokoa tai väriä, suosittelemme uuden tilauksen tekemistä.

Kun palautuksesi on rekisteröity varastollamme, aloitamme rahojen palautuksen.
Mikäli palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, hyvitämme maksetun toimitusmaksun. Jos sen sijaan palautat vain osan alkuperäisen tilauksen tuotteista, palautuksesta vähennetään  toimitusmaksu.

Jos olet tilannut yrityksenä, yhdistyksenä tai seurana ja maksanut laskulla, pyydämme sinua lähettämään tilinumerosi ja BIC-koodisi asiakaspalveluumme rahan palautusta varten.

Tärkeää!
Logoilla tai muilla erikoiskoristeilla tilatut varastotuotteet katsotaan räätälöidyiksi, eikä niissä ole palautusoikeutta. Poikkeuksena on valmistajan virhe tai vika. 

JOUKKUETILAUKSET

Joukkuetilaukset tehdään yksilöidysti asiakkaan toiveiden mukaisesti; siksi näitä tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa, paitsi jos kyseessä on valmistajan virhe tai vika.

Reklamaatiosta tulee ilmoittaa CHOPARille viimeistään 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Myyntikonsulttisi auttaa sinua asiassa.

CHOPAR tarkastaa tuotteet niiden vastaanottamisen yhteydessä varmistaakseen palautuksen syyn. Teemme aina parhaamme korjataksemme virheemme tai vaihtamalla uuden tuotteen tilalle. Jos korvaavaa tuotetta ei ole mahdollista antaa, CHOPAR myöntää hyvityksen asiakkaan tilille.

VIALLISEN TUOTTEEN PALAUTTAMINEN

Kaikki Choparin tuotteet ovat laatutuotteita. Mikäli odotusten vastaisesti tuotannossa on tapahtunut virhe, älä epäröi olla yhteydessä meihin. Teemme ehdottoman parhaamme, että kyseinen tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen.

Mikäli tuote on viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita meille havaitusta viasta. Kuvat nopeuttavat käsittelyaikaa. CHOPAR vastaa virheeseen liittyvistä toimituskuluista.

Havaitusta virheestä on ilmoitettava kohtuullisessa ajassa. Yleisenä periaatteena virheen oletetaan aina olleen olemassa toimitushetkellä, jos virhe havaitaan 2 kk kuluessa ostohetkestä.

Olemme vastuussa viallisista tuotteista noudattaen kuluttajansuojalain 5 lukua.

CHOPAR päättää oman harkintansa mukaan, onko kyseessä oleva tuote viallinen, voidaanko se vaihtaa, korjata tai tehdäänkö rahallinen hyvitys. CHOPAR ei ole korvausvelvollinen, jos asiakas ei ole noudattanut tuotteen käyttö- tai hoito-ohjeita. Valituksen tulee olla perusteltu.

Emme anna takuuta erikoiskankaille, kuten glitterille, pitsille, mesh-kankaalle, emmekä strasseille tai paljeteille. Kaikkien tuotteidemme toleranssi on +/-2 cm. 

MUUTOKSET JA PERUUTUKSET

Koska toimitamme verkkokauppaostoksesi mahdollisimman nopeasti, mitään varastotuotteeksi luokiteltua tuotetta ei voida peruuttaa tilauksen lähetyksen jälkeen.

Mikä tahansa joukkuetilaukseksi luokiteltu tuote voidaan peruuttaa tai muuttaa kahden päivän ajan tilausvahvistuksen vastaanottamisesta ennen tuotantoon luovuttamista.

Peruutuksia ei voi tehdä jo tuotannossa olevista joukkuetilauksista. 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää. Mikäli jo vahvistettu tilaus peruutetaan, asiakas vastaa itse kustannuksista.